Nieuwe contracten met aanbieders Wmo-hulpmiddelen
Per 1 maart 2019 zijn er nieuwe aanbieders van Wmo-hulpmiddelen. Het gaat om Hulpmiddelencentrum, Medipoint en Welzorg.
Onderhoud van uw huidige hulpmiddel
Voor het hulpmiddel dat u nu heeft, verzorgt Medipoint het onderhoud of reparatie. Vanaf 1 maart 2019 gaan alle drie de aanbieders dit doen. Inwoners die een of meerdere hulpmiddelen heeft, hebben een brief ontvangen van de gemeente met een keuzeformulier. Er wordt gevraagd een keuze te maken welke aanbieder u inwoner kiest voor onderhoud of reparatie.
Hieronder stellen de drie leveranciers; Welzorg, Hulpmiddelen en Medipoint zich voor en vindt u meer informatie zodat u makkelijker een keuze kunt maken. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de aanbieders:
-Welzorg: (088)- 001 67 00 of http://www.welzorg.nl/amstelveen
-Hulpmiddelencentrum: (088) 001 63 00
-Medipoint: (020) 462 14 90 of http://www.medipoint.nl/amstelveen
Welzorg
Welzorg brengt u verder met hulpmiddelen, diensten en services op het gebied van mobiliteit, wonen en zelfredzaamheid voor een vitaal leven. Door samen met u te kijken naar uw behoeften en wensen, vinden onze gespecialiseerde adviseurs altijd de best passende oplossing. Dit kan een hulpmiddel zijn, maar ook de aanpassing van uw woning of auto.
Wat mag u van Welzorg verwachten?
- Welzorg is voor alle vragen (over leveringen en reparaties) bereikbaar op (088) 001 67 00
- Ook voor spoedeisende reparaties (buiten kantooruren) belt u (088) 001 67 00
- Ervaren servicemonteurs staan 24/7 voor u klaar
- Niet spoedeisende reparaties kunt u e-mailen naar: info@welzorg.nl
- Met de Welzorg Pechhulp app voor smartphones en tablets, heeft u altijd het servicenummer binnen handbereik (te downloaden via de App Store of Play Store)
De kwaliteit van Welzorg
- Deskundige adviseurs en monteurs
- Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen
- Zet beperkingen om in mogelijkheden
Niet tevreden? Wij horen het graag.
Wij doen er alles aan om te zorgen dat u meer dan tevreden bent. Met onze producten en met onze service. Bent u toch niet tevreden en heeft u een klacht? Dan horen we dat graag. Klachten kunnen telefonisch, per post, per mail of via het klachtenformulier op https://www.welzorg.nl/klantenservice/klachten/ aan ons doorgegeven worden. We gaan graag samen met u opzoek naar een oplossing.
Welzorg brengt u verder met hulpmiddelen, diensten en services op het gebied van mobiliteit, wonen en zelfredzaamheid voor een vitaal leven. Door samen met u te kijken naar uw behoeften en wensen, vinden onze gespecialiseerde adviseurs altijd de best passende oplossing. Dit kan een hulpmiddel zijn, maar ook de aanpassing van uw woning of auto.
Hulpmiddelencentrum
Hulpmiddelencentrum is leverancier van mobiliteits- en revalidatiehulpmiddelen met meerdere vestigingen verspreid over het hele land. Ons aanbod kenmerkt zich door onze klantgerichtheid:
- 24/7 serviceorganisatie
- Ruime keuze aan hulpmiddelen
- Snelle levertijden
- Goede bereikbaarheid
Met veel plezier doen wij dagelijks ons uiterste best voor u. Zo blijft de kwaliteit van de hulpmiddelen hoog én u als klant tevreden.
Contactgegevens
Hulpmiddelencentrum
A. Hofmanweg 39b
2031BH Haarlem
Telefoonnummer: (088) 001 63 00
E-mail: service.haarlem@hulpmiddelencentrum.nl
Storingen en reparaties
Mocht er onverhoopt iets stuk gaan aan uw voorziening, dan kunt u gebruikmaken van de storingsdienst van Hulpmiddelencentrum.
U kunt storingen en reparaties op de volgende manieren melden:
- Via de Service App (hiermee kunt eenvoudig en snel storingen en reparaties doorgeven. U kunt de app gratis downloaden via de App Store of Google Play
- Via het telefoonnummer: (088) 001 63 00
- Via het mailadres: service.haarlem@hulpmiddelencentrum.nl
- Via de website: www.hulpmiddelencentrum.nl/storingen-en-reparaties
Heeft u pech onderweg of is er sprake van een calamiteit? Bel dan altijd naar bovenstaand nummer (lokaal tarief). Op dit telefoonnummer is Hulpmiddelencentrum 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Klachtenregeling
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over uw voorziening, onze dienstverlening, de contacten met de medewerkers of over onze organisatie. Wij horen dit graag van u zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen. U kunt uw klacht schriftelijk indienen, dit kan per mail via kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl of per post naar:
Hulpmiddelencentrum
Afdeling Kwaliteit
Schuttevaerweg 5
3044 BA Rotterdam
Wilt u een onafhankelijke bemiddelaar inschakelen? Dan kunt u contact opnemen Stichting Arbitrage Revalidatie en Zorghulpmiddelen.
Medipoint
Waarom kiezen voor Medipoint
- Wij leveren alleen hulpmiddelen van bekende A-merken en topkwaliteit
- Goede dienstverlening aan huis vanuit onze gespecialiseerde vestiging
- U krijgt als klant een vaste adviseur en vaste service monteur
- Uw wensen en voorkeuren voor hulpmiddel en afspraken wegen zwaar
- Servicegericht en altijd bereikbaar (24/7)
- Landelijke dekking, dus ook hulp als u op vakantie bent elders in het land
Wie is Medipoint?
Voor uw gemeente zijn wij leverancier van Wmo-hulpmiddelen, maar bij Medipoint vindt u ook een breed aanbod van hulpmiddelen welke u kunt lenen, huren of kopen in onze Medipoint | Amstelring winkel aan de Laan v/d Helende Meesters 431 te 1186 DK Amstelveen. Dankzij onze samenwerking met álle zorgverzekeraars en de bekende thuiszorgorganisaties, kan iedereen die een hulpmiddel nodig heeft altijd bij Medipoint terecht voor een passende oplossing.
Contactgegevens Wmo hulpmiddelen
Medipoint Wmo-vestiging
Pampuslaan 103-111
1382 JM Weesp
T Algemeen: (020) 46 21 490
T Service: (020) 46 21 495
E wmo.weesp@medipoint.nl
Zie ook: http://www.medipoint.nl/amstelveen